2 July 2014

Bergolek Kah INCOME mu ???





Question: Bagaimanakah nak jadi ahli / daftar dan bayaran untuk menjadi ahli?
  • Yuran keahlian Shaklee adalah RM65 dan kos penghantaran member kit pula RM10 bagi SM/RM20 SS  . so, nanti Cuma tunggu dirumah untuk dapatkan member kit.
  • Cara mendaftar hanya bagi sedikit butir diri kepada SID yang korang pilih dan SID tersebut akan mendaftarkan butir diri korang secara online.


Question: Adakah saya perlu kumpul point tertentu untuk kekalkan keahlian?
  • Tak perlu pon nak kumpul point jika korang hanya mahu ambil supplement Shaklee untuk diri sendiri dan saudara mara.

TETAPI
  • Kalau korang berminat untuk menjadi pengedar aktif, korang perlu mencapai point tertentu untuk melayakkan diri korang mendapat cash back, kami akan guide korang sampai dapat target yang korang nak.


Question: Adakah saya WAJIB membuat pembelian setiap bulan?

  • TIDAK WAJIB pon tau. Ikut kemampuan sales atau kegunaan korang sahaja.





Ini adalah soalan faveret orang ramai lah kalau dah jadi ahli Shaklee ---->

Question : Apakah kelebihan menjadi ahli Shaklee?
  • Korang layak untuk membeli produk Shaklee pada diskaun sebanyak 15-20%. Selain itu, korang juga berpeluang melancong secara PERCUMA, umrah dan car bonus tau.




Question: Macam mana ye saya tak pandai berniaga dan  saya seorang pemalu.

  • Jangan risaulah , saya ni pon dulu malu malu jugak kalau nak berniaga ni tapi lepas di GUIDE dengan team yang telah disediakan. Alhamdulillah, saya dapat harungi rasa malu tu lagipun kita hanya buat sales melalui online saja . Sekarang kan zaman IT , semua dihujung jari korang. Online tak perlu nak buat ceramah sana sini dan tak perlu buat demo-demo untuk tarik perhatian customer. Hanya melalui medium internet seperti FB, twitter, blog, kita dah dapat reach jutaan customer tau.



0 comments: