6 November 2013

BIRTHDAY GIRL 20


Selamat Hari Lahir buat diriku sendiri . 
Maal hijrah mulaa meniti dihari yang baik seiring dengan tarikh lahir saya 3 Nov 2013.



(blackforest cake's from buah hati)

Sempena Maal Hijrah . saya memohon maaf kepada semua yang mengenali diri ini. Harap dimaafkan yeaa sayang-sayang. Hijrah saya tahun ini adalah menjadi seorang wanita dan juga anak yang terbaik buat kedua orang tua saya, contoh yang baik buat adik-adik saya. Semua orang ada harapan cenggini kan ? Saya pon nak jugak tau . tapi kalau nak tahu setiap hijrah ataupun hari kelahiran saya, hanya inilah impian saya dan azam saya.

Tapi sikit-sikit jee buat nyee . bak kata pepatah biar sikit-sikit lama-lama jadi banyak :) haishhh . apee punya pepatah niee ? layankan aje lahh yeaaa . 


Semoga Awal Muharram ini kita memanfaatkan dengan amalan yang baik . 
AMIN .....


0 comments: